Dat kandidaten aantrekken in de huidige markt geen koud kunstje is, hoeven we jou waarschijnlijk niet meer te vertellen. Een jobdag kan dan ook een ideale opportuniteit zijn om met heel wat talent in contact te komen en hen van jouw troeven als werkgever te overtuigen.

Ik hoor jou al denken “dat is een leuk idee, maar hoe zorg ik ervoor dat interessante kandidaten enerzijds wéten dat wij een jobdag organiseren en anderzijds overtuigd zijn om effectief langs te komen?”

Daarbij kunnen we jou perfect helpen. Je hoeft ons uiteraard niet zomaar op ons woord te geloven. Lees hieronder hoe we La Lorraine Bakery Group en Eastman ondersteund hebben om van hun jobdag een succes te maken.

La Lorraine Bakery Group opende recent een nieuwe vestiging in Erpe-Mere. Hiervoor organiseerden ze een jobdag om technische profielen te laten ‘proeven’ van hun nieuwe werkplaats. Iets meer dan 2 weken hebben wij via de Wonderkind technologie campagne gevoerd. Dit resulteerde in een succesvolle dag met heel wat interessante gesprekken en aanwervingen!

Eastman, een sterke speler binnen de chemie industrie, organiseerde recent een ‘LAB’ job event, met de focus op bachelor en masterprofielen Chemie.

Volgende feedback kregen wij van Hendrik De Brabandere, staffing specialist bij Eastman:

“De campagne die HeadCount via de Wonderkind technologie voor ons heeft opgezet, was een groot succes. Onze 2 jobdagen voor laboranten waren volledig volzet en zo hebben we contact kunnen leggen met heel wat kwalitatieve kandidaten. Ook de opzet en de opvolging van de campagne verliep heel vlot.”

Benieuwd hoe we ook jullie kunnen ondersteunen? Vul hieronder jouw contactgegevens in en wij nemen met jou contact op. Tot binnenkort!

    Our contact persons.